Tip Tuesday 6

PS. Jag svarar fortfarande gärna på frågor och om det är någon fråga jag har missat nu de senaste veckorna så skriv den igen! :) DS.
Uppdatering
Jag tycker att Agnes kommentar borde uppmärksammas lite:
"För er som skriver brev, skicka det i tid. En som bodde med mig hade skickat sitt en vecka innan och kom fram edert ungefär halva tiden på resan. Själv skrev jag inte United kingdom(eftersom Jersey är en halvstatlig trodde jag inte att det var nödvändigt)så mitt kom tillbaka när jag hade kommit hem och det stog att addressen inte kunde hittas."

Exempel:
Smith family
"Husets namn"
New Street
Jersey JE4 8NF
United Kingdom

Med betoning på att skriva "United Kingdom" och inte bara "Jersey" inte heller "England" då det bara är en del av UK.
Jag skicka mitt brev ca 1 1/2 vecka innan jag skulle komma dit och då hade det kommit några dagar tidigare. Men bättre att skicka i god tid så att man vet att det kommer fram. :)


Kommentarer
Postat av: Agnes

För er som skriver brev, skicka det i tid. En som bodde med mig hade skickat sitt en vecka innan och kom fram edert ungefär halva tiden på resan. Själv skrev jag inte United kingdom(eftersom Jersey är en halvstatlig trodde jag inte att det var nödvändigt)så mitt kom tillbaka när jag hade kommit hem och det stog att addressen inte kunde hittas.

2012-02-22 @ 16:50:05
URL: http://happydayz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0