Reunion 22/10

I helgen så var jag i Göteborg för att träffa mina goa språkresevänner på reunion partyt som var i lördags. Jag åkte upp dit på torsdagkväll, var framme ca halv elva, så vi hade hela fredagen och hela lördagen att bara umgås. Så härligt!

Fredagen var vi och shoppa i nordstan, åt på ett café/restuarang som var helt otroligt gått (man fick fri dagens soppa och bröd och efter det så fick man tårtbuffe!) och på kvällen tittade vi på One day på bian (lite hackigt men bra story).

Lördagen så shoppade vi ännu mer innan vi åkte hem igen för att fixa oss och äta inför partyt som jag faktiskt sög ganska mycket.
Lokalen var för "öppen" = ingen "partykänsla"
Det var för ljust= ingen "partykänsla"
Ljudsystemet sög = man kunde kanppt höra vad dem sa även om man stog nära scenen där dem enda två högtalarna fanns.
Live bandet hade inte tillräckligt med drag och dem sjöng bla Idas sommar visa, hur lame som helst!
Vi betalade 215kr för detta och en påse chips.
Men det BLEV faktiskt roligare mot slutet och man kunde umgås och dansa loss på dansgolvet. Vi fick ju faktiskt träffa alla dem som man saknat, vilket var det bästa med hela helgen och jag vill speciellt tacka Linn, Linnea och Hanna, you rock!
Det var väldigt synd att vår ledare Philip fick problem hemma så han inte kunde komma för honom hade vi alla saknat.

Om jag ska ge en övergripande betyg på Reunion så blir det ett godkänt men om vi tar hela helgen så får den högsta betyg.

Hoppas jag inte avskräckt er nu!
Här är en bild från festen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0