Resan

Jag var inne på min my page idag och såg att flygtiderna var klara.
Vi ska samlas kl 7 på morgonen på kastrup i Köpenhamn. Vi är 5 st elever som åker därifrån så Köpenhamnsgruppen är liten jämfört med dem andra (11 och 16 elever). Det spelar väl inte så stor roll tror jag, att vi blir en liten grupp. Jag menar att vi lär ju bara känna 4 personer av 31 under resan ner men å andra sidan så är det ju mysigt med en liten grupp.
Från Köpenhamn flyger vi sedan ner till Frankfurt där vi mellanlandar innan vi ska vidare till PARIS!

Väl framme i Paris ca kl 13.15 så ska vi, under tre dagar (två nätter), gå på Disneyland Paris® (!), sightseeing och shoppa loss! :D

På tredje dagen(kvällen, typ kl22-23) tar bussen oss till St Malo (tar ca 5h) och sedan tar färjan oss till Jersey (ca 1,5h) så är vi där vid 7-8 på morgonen.

Så spenderar vi resten av våra tre (troligen) helt fantastiska veckor på Jersey!:D

Hemvägen ser nästan likadan ut, bara ovänt. Färja från Jersey till St Malo, buss från St Malo till Paris, flyger från Paris till Frankfurt, från Frankfurt till Köpenhamn.

Så om ingenting ändras så kommer min resa se ut såhär i stora drag.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0