Packlista

Hej allihopa! Nu har jag blivit färdig med min packlista. Den blev mycket längre än vad jag trodde men jag får väl se hur mycket som får plats i resväskan sen när jag väl börjar packa. Jag tror dock att jag kan ta bort vissa onödiga saker. Jag har även hittat tips på nätet speciellt från bloggar och STS-facbooksida . Dem jag kommer på nu är :
  • Ta med en föreningskontakt till adaptern och på så sätt kan man använda flera elektronik saker samtidigt
  • Inte packa en massa "om i fall att"
  • Inte packa udda plagg som inte passar ihop med de andra plaggen man har med sig
  • Ta inte med för mycket! Man kan tvätta + att de man shoppat får man med sig hem
  • Nackkudde till flyg och buss (vi ska ju åka buss i ca 5h)
Sidor jag har använt mig av:
Andra roliga språkreserelaterade sidor jag bluker kolla in:

Ses när jag har nått nytt att komma med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag ska också till Jersey i sommar, fast den 10 juli! Du har säkert sett mig i STS-forumet på facebook, haha! Jag längtar också som en galning!! :D Ville bara säga att din blogg är jättefin, och så undrar jag hur du lyckats göra den där fina nedräknaren!? Supercool juh, har letat och letat efter nedräknare till min språkreseblogg, men inte hittat nån!!



//Ellen :)

2011-06-30 @ 22:19:32
URL: http://summeronjersey.devote.se
Postat av: hedda

Hej! Är sjukt pepp på Jersey 2012(har ej pengar till detta året), skulle vara jättesnällt om du kunde skriva om hur det var efteråt? KRAM!

2011-12-12 @ 20:08:55
Postat av: hedda

oj, menade 2013! Hahah

2011-12-12 @ 20:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0