Träffa värdfamiljen

Jag Är lite efter men jag vill gÄrna berÄtta om varje dag sÅ nu berÄttar jag om i onsdags...
Jag hade iprincip inte sovit en blund pÅ hela natten pÅ bussen och fÄrjan. Vid 8-9 pÅ morgonen sÅ  var vi framme pÅ fÄrjeterminalen pÅ Jersey dÄr vÄrdfamiljerna vÄntade. Bland dem stog Shelley med en lapp med mitt och Sofias namn. Det mÄrktes direkt att hon hade haft sprÅkreseelever tidigare fÖr hon sa typ hej och frÅga sÅ att det verkligen var jag och Sofia och sen fÖljde hon oss ut till bilen och skjutsa oss hem som om det var en vardagssyssla. VÄl hemma visar hon oss till vÅrt rum och frÅgar om vi vill ha lite saft (vilket vi ville) och sen lÄmna hon oss ifred pÅ rummet ett tag. DÅ hitta vi en lapp med regler. Det var typ att plocka undan disken efter mÅltiderna, hÅlla rent pÅ rummet, vi mÅste frÅga nÄr vi vill anvÄnda datorn och vi ska lÄgga matlÅdorna i kÖket nÄr vi kommer hem sÅ dem Är inte sÅ hemska som dem lÄt i bÖrjarn. Jag var helt slut sÅ jag tyckte verkligen allt var skit.
Vi blev sen skjutsade in till St Helier och Liberation station igen dÄr vi mÖtte upp med resten av gÄnget och hade fÖlje upp till fort regent dÄr vi har vÅr skola. Den ligger sÅ hÖgt upp sÅ man kan se Över nÄstan hela St Helier. DÄr fick vi vÅra STSvÄskor och fick trÄffa Holly som Är vÅr local leader and teacher. Trevlig och bra verkar hon. Efter lite info sÅ blev vi upphÄmtade av vÅra vÄrdfamiljer vid tre. Hemma sÅ fick vi mat, jag kunde duscha och packa upp och sen somna vi vid nio vilket var sÅÅÅ skÖnt!
Kramar frÅn Jersey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0