Disco och Shopping!

IgÅr (tisdag) bÖrjade dagen somvanligt med skola 8.45 till typ 11. Sen fick vi som inte surfa massor med tid fÖr shopping och vem tar inte det tillfÄllet i akt om inte jag? Jag tror jag handla fÖr ca £80 xD Det var faktiskt inga klÄder (det blir det pÅ lÖrdag...) utan det var t.ex. fyra bÖcker (Hunger games och en till), superfin plÅnbok som jag Älskar,lite grejer till nÄr skolan bÖrjar. Kul att bara shoppa loss! Dem har ju helt andra butiker hÄr och en av dem populÄraste Är Jeffs dÄr dem sÄljer converse fÖr £35...
Discot pÅ kvÄllen var till en bÖrjan rena fiaskot men om man fÖrsÖkte ha  kul sÅ kom man tillslut in i det och det blev faktiskt rÄtt roligt. DJn sÖg liksom stÖrsta delen av lÅtarna men det var iallafall inne pÅ en riktig nattklubb (utan alkohol och massa annat folk fÖrstÅss). Att det skulle vara pÅ en tisdag var ju lite otippat men det var okej det med:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Ska åka till Jersey och skulle vilja veta vart Jeffs ligger :) Så man kan handla med sig lite converse :)

2011-08-16 @ 14:08:41
URL: http://hhhannahhhs.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Hanna!

Jeff ligger lite off men det kommer en ledare visa er på er townwalk. Det var ett väldigt populärt ställe för vår grupp, vissa köpte sig typ 3 par skor! Glöm inte ta med memberchipcard eller din gula ryggsäck så får du 10% rabatt ;)

2011-08-16 @ 19:34:09
URL: http://jerseyistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0