Brev....

Efter många om och men så har jag äntligen fått iväg mitt brev till min värdfamilj! Jag skrev om mig själv, vad jag hade för intressen, vad jag brukar läsa, favoritartist, om min familj, mina förväntningar inför resan osv. Sen ställde jag också några frågor som t.ex. hur lång tid det ca tog med buss in till St Helier och vad deras intressen var. Jag satte även in två bilder på mig själv.
   Jag hoppas verkligen det kommer fram i tid, men det borde det väl göra?  Varför kunde jag inte få iväg det tidigare!!! Hoppas dem hinner svara också, det hade varit kul om man hade fått reda på lite innan man åker. Jag skrev iallafall mitt telefonnummer, adress och e-mail.

Jag har också fått brev från STS om Paris som ni ser här:
brevet jag fick om Paris ca två veckor innan avfärd
Det stog bl.a. att vi ska äta på Hard Rock Café, vilket hotel vi skulle bo på (ett Ibis-hotel) och att vi ska åka på Seine. På "mittendagen" så har jag valt att åka till Disneyland, där vi ska vara hela dagen! Resten kommer att upptäcka staden (som vi också kommer göra sista dagen innan vi åker mot Jersey). :)


10 dagar kvar......

Kommentarer
Postat av: sofia

skulle man skicka ett brev? :O

har helt missat det....

2011-07-07 @ 22:50:12
Postat av: Ida

Bara ta kontakt, så om du vill ringa ist så går ju det jättebra :)

2011-07-08 @ 19:28:26
URL: http://jerseyistheshit.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! kände du att du hellre hade haft day 2. till paris än disney? :)

2012-02-22 @ 22:06:20
Postat av: Ida

Emma:

Nej, Disney var helt underbart och jag skulle aldrig byta det till en dag i stan! :)

2012-02-23 @ 09:14:04
URL: http://jerseyistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0