ABC handboken

Papperna jag fick hem i April

Idag kom det! Fredagen den 29 april 2011! MASSOR med info.
Jag har läst igenom allting och min första tanke när jag läst klar det var: "Shit den var ju inte aaaaalllllllsss upprepande, nej, nej!" men det är väl bättre det än att man missar något ;)
Där stog om bl.a
  • My page
  • Avresemöten
  • Ledarna
  • Hur resan går till rent praktiskt
  • Tips så man kan få ut så mycket som möjligt av sin språkresa
  • Försäkringar
  • Pengar och hanteringen av dem
  • Lite fakta krig kursorterna
  • Boende t.ex. "Ta seden dit du kommer" och hur det är i världfamiljen/cluben
  • Regler
  • och mycket mycket mer!

Var inte rädd för att kommentera eller ställa frågor! Det är bara kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0