Frågelifråga och svarelisvar

"Hur mycket får man vara ensamma utan ledare? Får man t.ex gå på bio själva?"
 
Ledarna är alltid tillgängliga på ett eller annat sätt.  Ledarna är inte heller bara en ledare utan också "en i gänget" eller hur man ska uttrycka sig. Så att säga hur mycket vi fick vara utan ledare är svårt att säga. Vi fick tid till göra vad vi ville och en stor del av resan formade vi själva. Jag kände aldrig att jag var fast eller bunden. Ett svar som kan appiliceras på många frågor gällande språkresor är "Fråga din ledare när ni kommer fram så löser ni det säkert på ett bra sätt" ;) 


Vi hade vår underbara ledare Philip!
Här har ni mig och Philip när vi bowla :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har fått reda på min värdefamilj nu och tänkte skicka ett brev, har de postnummer? Det stod iaf ingen på mypage...

2012-05-15 @ 21:26:23
Postat av: Ida

Bara skriv adressen som den står på mypage med namnet överst t.ex The Yorks family och sen adressen under ;) här har jag skrivit mer om just adresser:

http://jerseyistheshit.blogg.se/2012/february/tip-tuesday-6.html#comment



Jag skulle också vilja rekommendera dig till att våga ta upp telefonen och ringa. Jag var en fegis som inte våga. Dem som tog mod till sig och ringde kände sig mycket lugnare och tryggare när vi skulle träffa värdfamiljerna även fast dem stammat sig genom samtalet :)

2012-05-16 @ 21:26:48
URL: http://jerseyistheshit.blogg.se/
Postat av: Agnesita - foto och teckning

Åh alltså ledarna är inte kontrollerande och så som lärare t.ex. Man får göra typ allt själv om man har ledig tid. Men ledarna är så unga så de blir som sagt "en i gänget". :D

2012-05-24 @ 07:44:08
URL: http://happydayz.blogg.se/
Postat av: :)

Hur bodde ni i Paris och hur var det där? :)

2012-06-05 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0