Busskort

Tror jag nämnt detta förut men nämner det igen då flera har ställt frågan!

Den andra dagen på Jersey så får ni som behöver köpa ett busskort. Jag har för mig att det kostade ungefär 500-600 sek (ca 50-60 pund) för att ha under hela resan. Håll hårt i kortet och se till att inte tappa bort det eller förstöra det, ingen vill betala samma summa igen. Kortet som ni får visar ni bara för busschaffören så får ni gå ombord.

Vilka är det då som behöver/inte behöver busskort?
Om man kan ta sig till skolan/in till stan till fots så blir det billigare utan busskort. Dem utflykter som kräver att ni åker buss till betalar man då kontant men det blir ändå billigare än att köpa busskort.
Alla andra (dvs de flesta) behöver ett busskort.

ALLT DETTA KOMMER ERA LEDARE ATT HJÄLPA ER MED!!


Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Det jag skriver på den här bloggen beskriver hur JAG hade det på MIN språkresa med STS. Sannolikheten är dock stor att det funkar på samma eller liknade vis när ni åker (främst med STS då).
 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: :)

Hur mycket får man vara ensamma utan ledare? Får man tex. gå på bio själva? :)

2012-05-14 @ 16:35:07
Postat av: Anonym

jag har en fråga

asså även om man är as blyg kommer man få vänner då?*

2012-05-17 @ 11:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0