Värdfamilj!!!

inte nått inlägg på länge, jag vet, men ni vet också varför

Jag har fått reda på min värdfamilj!

Jag ska bo hos Mrs Shelley Osborne. Hon har två barn en tjej som är född 96 och en kille som är född 99. Dem bor i Grouville som är ca 3-5km in till St Helier.

Just nu känner jag mig glad men samtidigt väldigt nervös. Jag antar att det är för att det gör resan mycket mer verklig.
Det har inte riktigt sjunkit in att jag ska verkligen bo hemma hos en kvinna och hennes barn, på en ö där dem inte snackar svenska, att jag MÅSTE prata ett annat språk för att dem jag BOR med ska förstå mig. Nej det är så långt utanför min comfortzone att det tar ett tag att vänja sig vid tanken.^^

Mitt i allt detta så ställer jag mig också frågorna: Hur ska kontakta dem? Eller kontaktar jag dem?
Vissa har ju fått ett brev av sina värdfamiljer men vissa har inte.
Det stog ingen mail så maila henne kan jag inte. Men jag tror jag väntar och bestämmer mig senare, jag menar det är ju faktiskt flera veckor kvar tills jag ska åka och dessutom hade det varit kul att ta reda på någon mer som ska bo hos henne innan jag tar kontakt, men det är självklart ingen nödvändighet. :)

Kraaaamm

Kommentarer
Postat av: sofia lindskogen

Jag ska också bo hos henne! :) va kul (du har mig på facebook)

2011-05-25 @ 19:25:29
Postat av: Ida

Gud vad kul! :D

2011-05-25 @ 19:39:02
URL: http://jerseyistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0