Smått o gott

Det har inte hänt så mycket i "språkresevärlden" vad det gäller min del men lite små grejer har hänt som jag hade tänkt berätta om i detta inlägget.

Dagen innan jag fick reda på min värdfamilj så fick jag hem slutfakturan, Membershipcard,"vätskepåse" (kommer inte ihåg vad den heterxD)och lappar att sätta på väskorna. 
Ja sen finns det väl inte mycket mer att säga om det.

Jag har också fått reda på att jag ska bo med Sofia i the Osborne family. :)

Äntiligen så har en person som åker från köpenhamn (precis som jag) joinat vår grupp på facebook som jag nämnt tidigare. Vi är ju bara 5 som åker därifrån så det kanske inte är så konstigt.
Väldigt kul i alla fall att ha träffat (på nätet) en person som ska åka med mig! :D

37 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du bo hos familjen Osborne? :D Jag bodde hos dem förra året, de är helt grymma! Hälsa från mig! :)

2011-07-11 @ 10:16:27
Postat av: Ida

Shit vad roligt! Vad heter du? Så ska jag helt klart hälsa från dig!

Hur var dem att bo med? :D<3

2011-07-11 @ 20:36:25
URL: http://jerseyistheshit.blogg.se/
Postat av: Jennifer Ulfves!

Jag heter Jennifer! :) De var helt underbara och vi tre som bodde hos dem fick alla väldigt bra kontakt med dem. De är supersnälla och vi fick god mat på kvällarna. :D <3 Gud vad avundsjuk jag blir på dig nu, själv kom jag nyss hem från ett konfirmationsläger i Eastbourne men du har ju allt framför dig fortfarande. Ni måste gå bort till Gorey och kolla, supersöt stad som ligger nästan bredvid ditt hus :D'

2011-07-11 @ 23:09:36
Postat av: Ida

Roligt att höra! Bra med god mat haha^^

Ja, jag längtar såå mkt just nu!:D

Ska vi absolut kolla in!:D

Hur fick du kontakt med dem innan du reste förra året? Jag skrev ett brev eftersom dem inte hade mailadress men dem har inte svarat...<3

2011-07-12 @ 12:52:23
URL: http://jerseyistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0