Paris dag 2!

IgÅr skrev jag ett jÄttefint inlÄgg men sÅ klÖdda inloggningen och det kunde inte pubiliseras-.-' men om jag ska fÖrsÖka Åter berÄtta en del...
GÅr dagen bÖrjade med frukost innan det bar av mot metron som skulle ta oss till disneyland. VÄl dÄr sÅ fick vi info om trÄffpunkter och sen bar det av ut i fina mysiga disneyland. Jag hÖll mig mest till Sofia, Linn och Linnea och vi hade shitkul!
Efter Disneyland tog vi metron/RER till La tour Eiffel dÄr vissa tog sig Ända upp till toppen och vissa stanna pÅ fÖrsta eller andra vÅningen(som jag gjorde). vilka jobbiga trappor!  Sen Åt vi pÅ subway innan vi tog metron hem vid 22-23. Rolig spÄnnande dag!

Kommentarer
Postat av: Moster Sofie

Låter som en kanon resa. Fortsätt i den takten. Kram

2011-07-19 @ 11:22:33
Postat av: Anonym

Låter jättekul :)

2011-07-19 @ 12:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0