can' t wait!

Igår träffade jag Kim. Hon och jag ska åka tillsammans från Kastrup. Väldigt roligt och skönt att ha träffat någon så här innan. Vi åt på Subway och kollade sen på Something Borrowed. Jag tror att vi kommer ha superkul tillsammans och med de andra vi åker med.

Om två veckor så befinner vi oss i Paris, kärlekens och modets stad. Det är så svårt att föreställa sig och jag längtar mig snart till döds! Jag har två veckor av arbete kvar på bageriet och tillsammans med all längtan jag har till att få komma iväg så finns det bara två vägar. Antingen kommer allt gå superfort och jag sitter på tåget mot kastrup väldigt snart eller så kommer allt gå i snigelfart och det tar evigheter innan jag äntilgen får åka. Det finns ingen mitten stig i det här läget. Men jag hoppas på det första alternativet!

Cause' I just can't wait!!!

Kommentarer
Postat av: Louiise

Kärlekens o modets stad.., ja då får du fasen i de se till o skicka hem en romantisk, heeeting med stil till mig Ida!! ;D kraam<3

2011-07-06 @ 22:07:51
Postat av: Ida

Men det är väl klart! Du tror väl inte att jag skulle lämna min vän utan att ta med mig en stilig fransman till henne när jag vatt i Paris!?:O<3

2011-07-06 @ 22:44:40
URL: http://jerseyistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0