Nedräknaren

Det är några som har undrat om nedräknaren jag har i menyn. Bl.a Ellen som kommenterade i inlägget här in under. Så därför tänkte jag att ett inlägg om just det kunde vara på sin plats.

Själva nedräknaren hittade jag på STS hemsida (här). Och så här gör man för att sätta dit den på bloggen:

1. Skapa nedläknaren på denna länken.

2. Kopiera koden som står i rutan

3. gå in på Översikt på ditt bloggkonto

4. gå in under design

5. gå in under kodmallar

6. där letar du upp stället där det står <div id="side"> om du vill ha den i menyn som jag har

7. klistrar in koden du fått när du skapa nedräkningen direkt efter <div id="side">

8. klickar på spara kodmall

9. vänta ett litet tag

Nu ska den finnas på din blogg!
Om du inte har blogg.se så vet jag tyvärr inte hur man gör, men det kanske fungerar på liknande sätt? :)

Hoppas det hjälpt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej! När är det du ska dit? :) Jag och min kompis ska dit den 10/7 vilket är snart! Vi har också en blogg så du kan ju kolla in den om du vill :)

2011-07-01 @ 13:39:48
URL: http://summeronjersey.devote.se
Postat av: Ida

Jag ska dit den 17/7 så vi kanske ses där ;)

2011-07-01 @ 14:48:29
URL: http://jerseyistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0